2014. július 12., szombat

Illemszabályok margójára




Milyen hasznunk van az illemből? Hát a kölcsönös jó közérzet.


Ahogyan a sportszerű magatartásból, az ajándékozási késztetésből, a szeretet és hála kimutatásából, a tisztességes ügyintézésből, a méltányosság érzéséből, a lovagiasságból, a gyengébbek iránti tiszteletből is ugyanez a hasznunk.







 Én elsősorban magamnak írtam ezt a kis gyűjteményt, egy könyv alapján azzal a céllal, hogy a beírás folyamán újra elolvasgatom, illetve az internet segítségével bármikor kinyithatom és tájékozódhatok belőle, ha nem jut eszembe, hogy mi is a helyes viselkedés. 



Ez csak egy alapszintű könyv, amelyik tizenéveseknek szol, remélem idővel lesz időm majd komolyabbal is foglalkozni. Elsősorban olyan szabályok vannak itt leírva, amelyeket én egyáltalán nem ismertem, de amelyek az én környezetemet és magamat gyógyítanak, a gyakorlásuk után. 



Ha érdekel, olvasd, tanuld, alkalmazd és ébredj rá, mennyire jobban érzed magad. Az ellenkezőjének is vannak következményei, a könyv szerint, mégpedig a szegényes, szomorúan sivár az élet és a rossz közérzet. 






Jó olvasást és közérzetet kívánok minden olvasónak!  







 P.S. Erről a könyvről van szó :







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése